zaterdag 27 augustus 2011

Her in the moonlight blue


Her in the moonlight - blauw -goene look. Een van me favorite kleuren in mijn ooglooks is blauw, een mooi coole kleur tegen over me warme bruine ogen. Vanavond heb ik het gecombineerd met een goudbruin. Het warme gouden contrast tegen over het cool zilver/blauw, vind ik een echt tja ik vind het mooi.
Deze producten heb ik gebruikt;
- Marie-Cristine 140 groen
- Etos pure pigments 001 parelmoer
- MNY 645 diep blauw
- 090 Bring Me Forsted Cake
- essence Liquid eyeliner black
- Etos Kolh pencil 008 wit
- Mascara en wenkbrauw potlood

De groene kleur zit in me binnenste ooghoek, daarna op het beweegend ooglid de pigment parelmoer, diep blauw zit op me arcadeboog en onder de wenkbrauw Bring me Fotesd Cake, een mooie matte highlight die ik erg vaak gebruik sinds ik 'm heb.