woensdag 31 augustus 2011

How I.. did moonlight blue


Vanmorgen heb ik wat foto's gemaakt tijdens het opmaken en deze hier voor jullie op een rijtje gezet.. Het is een wat lichtere versie van de moonlight blue shining look van afgelopen zaterdag..

















Hier heb ik al een foundation, poeder en een oogschaduwbasis op. Misschien had ik even een uurtje moeten wachten met de foto's (zie nog al moe)..
Ik begin met een groen/gouden kleur van  Marie-Cristine 140, over het bewegend ooglid. Hiervoor gebruik ik een zachte oogschaduw kwast van de Hema.
Vervolgens ga ik met een pencel kwast (van Elf) de MNY 645 diep blauw aanbrengen op de arcadeboog.
Met een flufy kwast (van de Hema) ga ik heel zachtjes een flink aantal keer over de arcadeboog om het lijntje wat te verzachten en vervolgens nog eens over het hele oog om alle kleuren mooi in elkaar over te laten lopen.
Verder nog wat mascara, wenkbrauw potloot en ik ben klaar voor vandaag..