maandag 29 augustus 2011

EOTD, Seasons blue

Bij deze look wil ik iets meer uitleggen wat ik precies doe.
Ik maak een mooie zachte look met het quatro palette van Catrice..

Ik gebruik als eerst een oogschaduw basis van NYX, zou zijn de kleuren wat echter, blijft het langer zitten en trekt het niet in de lijntjes. (ja die heb ik al) Als eerst doe ik de crème kleur in me binnenste ooghoek, daar naast op het bewegend ooglid zit de groene kleur, echt een van mijn favoriete. En op de arcadeboog zit de paars/bruine kleur. Deze breng ik aan met een puntig borsteltje en blend dit uit met een blending kwast. Hier overheen heb ik nog eens de groene kleur gedaan. Door nog een aantal keer zachtjes met de blending kwast er over heen te gaan lopen de kleuren mooi in elkaar over, dit maakt de donkere kleuren veel zachter.














Ik laat hier ook het verschil tussen het linker oog zonder tightlining en recht met tightlining. In de nieuwe belichting van me kamer zijn de foto's een stuk duidelijker de laatste dagen merken jullie dat ook? Bij het tightlining idee komt er bij mij op me waterlijn wel wat eyeliner, dit vind ik soms mooi en laat ik het zitten maar vandaag heb ik het weg gehaald met een wattenstaafje.