vrijdag 19 augustus 2011

Moonlight Blue


Hier een blauw look, al is de foto niet zo scherp zie ik..
Ik heb hier m'n Nyx runway pallet voor gebruikt en een blauwe kleur van MNY, ook weer de highlight van Gohs, deze zit ook in m'n binnenste-oog-hoek. Veder een oogpotlood in een donkerblauwe kleur van de Hema (geloof ik). Me wenkbrauwen zijn bijgetekend met het potloot van de Hema.


Ik was een oogschaduwbasis vergeten die dag, waardoor het aan het eind van de dag dus half weg was en helemaal uitgelopen was en in de plooi (crease) bleef zitten, beetje jammer dat ik pas achter kwam toen ik het er afhaalde en die avond visite had... Agh volgende keer beter!
Nyx 10 color Eyeshadow palette
The Runway Collection


Hier heb ik de volgende kleuren van gebruikt;
rij 1 de 5de kleur in de arcadeboog, rij 2 de 4de kleur op het bewegend ooglid

Hema kleur blauw