woensdag 24 augustus 2011

Shopblog, Bourjois

v.l.n.r.
83 Electro blue, 82 Black fever,
Regard paillete 34
Naast me foundation heb ik wat producten van Bourjois Paris gekocht. Ik zocht nog een vloeibare eyeliner en dacht laat ik weer eens wat nieuws proberen. Ik gebruik eigenlijk alleen producten van Catries, essence, hema.. dat soort dingen.. Ik ben echt meer van, liever 3 producten dan 1.. (krent ik weet het) Niet altijd handig soms werkt iets echt niet zoals je zou willen, maar dan heb je er dan ook bijna niets voor betaalt. Mijn duurste producten zijn me foundation en mascara, gewoon om eens te kijken of je nou ook meer krijgt voor je geld, dat het waard is bleek wel van me foundation, ik heb nog nooit een zelfde gekocht.. nu gebruik ik het ook pas een jaar of twee denk ik en dit jaar pas elke dag. Al vond ik een mousse foundation ook erg fijn, maar die kan ik nergens meer vinden..


Maar opzoek naar de eyeliner kwam ik bij Bourjois uit..

Wat ik gekocht heb zijn twee eyeliners de Black fever 82 en Electro blue, beide van de liner clubbing lijn. De eerste is een wat grijs/metallic zwart en de blauwe kleur is een matelic kleur. Er zit een subtiel glitter in. Ik draag het hieronder bij een naturel van Catrice.

De liner is erg vel van kleur, vlekt niet (wanneer het opgedroogd is) de zilvereglitter is erg subtiel, wat ik fijn vind, want de kleur zelf is al aanwezig. Ik vin de kleur erg mooi en diep, het kwastje werkt ook fijn.

Het potloot Regard paillete 34 is een zachte blauw/groene kleur ook met een glitter, deze is wat duidelijker vooral omdat deze goud is. Ik heb deze wel al in een look geprobeerd, maar kan helaas de foto's niet meer vinden.. Maar ik gebruik het zeker nog een keer en dan zal ik er wat meer over vertellen...

Al met al ben ik wel te vrede. Het is natuurlijk iets duurder dan ik gewent ben, maar we zullen zien of het ook dat waard is geweest ;)