dinsdag 6 september 2011

How I.. did Monday Rain





Vanmiddag laat ik jullie zien hoe ik deze look maakte..
Na een oogschaduwbasis gebruikt te hebben breng ik een zacht grijs/paarse kleur aan over het bewegend ooglid. 
Hierna breng ik een antraciet kleur in de arcadeboog aan.
Deze blend ik nog wat zodat de lijn niet zo hard is.
Hier zie je dat de arcadeboog kleur wat zachter is geworden door het blenden.
Ook heb ik nu een paarse oogpotlood onder me oog aangebracht. 
Hier overheen zit een fel paarse oogschaduw
Ik heb nog wat zwart in het buitenste hoekje aangebracht, een highlight kleur onder me wenkbrauw..
Nu nog wat eyeliner, wenkbrauwen bij tekenen en mascara en deze look is bijna klaar..
Ik teken twee derde van me onderste waterlijn zwart en een derde wit, dit omdat het bij anders lijkt alsof ik scheel kijk.. 
Het antraciet is wat groenig en het paarse geeft dat een mooi contrast en maakt het oogwit witter.
Ik heb de volgende producten gebruikt;
- Oogschaduw basis van NYX
- Paars/grijze kleur is van een heel oud merk uit Duitsland,
ik heb deze kleuren echt al tien jaar ofzo,
uit de oude collectie die me ouders verkochten in hun groothandel toen der tijd..
- de antraciet en fel paarse kleur komen hier ook vandaan
- de zwarte kleur is van Etos
- eyeliner en liquid liner van essence
-mascara van Mabelline the one by one volum‘express
- en de wenkbrauw poeder van Catrice

de rooie vlek op me neusbrug is van me bril.. ik krijg dit niet weg, maar zet de bril zo toch weer op..