vrijdag 16 september 2011

How i did.. Moonday Thunderstorm


Mijn Moonday inspiration Thunderstorm van afgelopen maandag was een inspiratie van donderstrom in me hoofd en het weekend buiten. Nu is het weer wat mooier weer, maar ik wilde toch graag delen hoe ik deze look gemaakt heb..


Ik begin met een goede oogschaduw basis
Hierna heb ik met een oogpotlood het beweegend ooglid in gekleurd, ik heb wel een heel zacht potlood, wel aan te raden, deze zijn makkelijk te blanden en doen ook geen zeer zoals sommige wat hardere potloden kunnen doen.
Met een puntig kwastje bland ik het zwart in de arcadeboog, om het smooky te maken. Omdat ik van paars hou heb ik deze hier ook gedaan.
onder het ooglid heb ik ook zwart oogpotlood aangebracht en in me waterlijn, hier kan je goed zien hoe wit het oogwit wordt hierdoor.
Als laatste heb ik nog een eyeliner aangebracht, een gouden highlight, mascara en klaar..