maandag 12 september 2011

Moonday Inspiration.. Thunderstorm

Na regen komt zonneschijn, ook in je drukke hoofd, komt er altijd wel weer een tijd dat het positiever gaat. Na een weekend te balen omdat ik erg veel spierpijn en klachten had, ben ik vandaag weer een stuk vrolijker. Deze afbeelding was dan ook mijn inspiratie..


Wanneer het heel hard stormt om regent heb je op sommige plekken een licht streep van zonnestralen, dit zijn echt geluksmomenten voor mij, het stukje licht in het donker dat mij kracht geeft.


  
De zon omringd het duisteren en laat het positieve stralen.
Wat ik mooi vind van het zwart maar ook door de paarse kleur is dat mijn ogen echt een beetje een gouden glas krijgen. Met een donker bruin/zwart randje en me oogwit, jammer dat het niet heel goed t zien is op de foto, maar deze werd echt mooi helder wit. Op de eerste foto is het wel goed te zien trouwens!
Deze maandag wens ik jullie ook een positieve wending te kunnen vinden in die donker storm die soms boven je hoofd kan zijn..