donderdag 29 september 2011

Shopblog, beautybeurs 2




..omdat ik een dagje uit was, het een keer wilde testen, omdat het me naam Schreeuwde, omdat het kon, ik beetje verdrietig was van de pijn, om.. Ik had dus wel een aantal redenen. En dit was een actie prijs van een cream en een shadow, plus een toilettas..
Dus.. kijken jullie mee?

 Deze twee zijn het geworden. een hele mooie romige crème met een diepblauwe kleur een een zwarte/blauwe oogschaduw die zo mooi glitterd. 
Het was een hele uitgave (ik ben denk ik 23,- kwijt voor deze twee kleuren (ik vind dit erg veel geld)) Maar.. ow ze zijn zo mooi!
Make-up studio
Durable cream eyeshadow
Midnight blue 
Eyeshadow moondust
Radiant opal
Links de creme rechts de schaduw
Hier de schaduw over de creme 
Zonder flits zie je hoe diep blauw de kleuren zijn

Het tasje zat er bij dus.. Ik heb zo ontzettend veel van dit soort tasje, weet niet wat ik er mee moet maar vind het in de winkel zo leuk.. Deze is niet heel bijzonder, de onderkant is vrij groot en het is van een makkelijk afneembare stof.

Ik ben zo blij met deze kleuren, wil er meer en meer mee gaan maken..
En de look die ik er mee maakte.. 


Van welk product wordt jij helemaal gelukkig?