donderdag 8 september 2011

Shopblog, I love Rock Gloss



I love rock gloss eye pencil deze is Ultra black and rocky-glossy volgens de opschrift. En ik moet zeggen ik vind het een super fijn oogpotlood. Hij is erg romig en pik zwart van kleur. Het blijft ook goed lang zitten.

De Liquid eyeliner with stylish gloss effect ultra black, deze is ben ik iets minder enthousiast over, niet over de kleur want deze is super mooi zwart en glossy (zoals de naam al zegt) het geeft een mooie glans aan me look. Wat ik minder aan deze eyeliner vind is de applicator, deze is vrij dik. Het zal wel mode worden deze herfst dat we wat dikkere lijner mogen zetten. Maar de look hieronder vind ik wel erg tof. Al heb ik dus wel met een eyeliner kwastje het puntje moeten maken want dit lukt niet met deze applicator.
Ik heb hier dus met de liquid eyeliner een wing gemaakt en met het potlood in me waterlijn de look extra glossy black gemaakt (om het maar in trand van de naam te houden). wel gebruik ik een wit oogpotlood in het binnenste ooghoek om niet scheel te lijken kijken.