maandag 10 oktober 2011

Halloween, Zombie

Deze maandag geen Moonday inspiration, maar een nieuwe Halloween look..


Ik heb met een bruine oogschaduw een ovale cirkel gemaakt vanaf de arcadeboog tot onder het oog. Met een zacht groene kleur heb ik dit gebland op het beweegend ooglid en onder de onderste waterlijn.
Een grijs/blauwe highlight zit in het binnenste oog hoek en onder de wenkbrauw,
De wenkbrauw zelf heb ik met een zwarte oogschaduw bij getekend.
De lippen zijn zwart gemaakt met een oogpotlood, hier overheen zit een lipgloss om deze op z'n plaats te houden en vervolgens heb ik deze met een poeder mat gemaakt.
Hierna heb ik met een concealer de lijnen super strak gemaakt,
je lippen worden hier ook groter van zoals je ziet hieronder..
Met de zelfde bruine oogschaduw heb ik wat lijnen in mijn gezicht geaccentueerd.
Deze zit onder het jukbeen, bij me neusvleugel, in de haargrens en in de lip plooi.

Verder heb ik nog een eyeliner, en mascara op
Producten die ik heb gebruikt..
Gosh natural touch foundation kleur 36 ivory
Catrice mineral compact powder 130 warm beige
Nyx high definition eye shadow base
Golden Rose multicolor shimmer eyeshadow 01
TCW the color workshop
essence I love rock eye pencil
MYC lipgloss
Maybelline the one by one volum‘express