zondag 2 oktober 2011

How I.. did Moon dust look



Te beginnen met natuurlij een oogschaduw basis
Dan de Durable cream eyeshadow,
Midnight blue 
Deze deb ik met me vingertop over het beweegend ooglid.
Met een oogschaduwkwast deb ik 
Eyeshadow moondust,
Radiant opal
over twee derde van het ooglid
Vervolgens bland ik deze kleur in de arcadeboog,
zonder kleur aan de kwast, dit is dus echt het effect van alleen blanden.
Hier werd ik zo verrast! de moondust was al mooi,
maar het blanden.. 
hier is de kleur wat matter doordat je niet de glitter verspreidt 
maar de poederkleur.
Hier zie je dat wat beter.
In de ooghoek en op een derde van het ooglid
zit de goud/groene kleur van Marie Cristine
(die is al heel vaak laks gekomen.)
Onder de wenkbrauw zit 
Catrice Absolut Eye Colour090 Bring Me Frosted Cake
En dit is het resultaat
Er zit natuurlijk nog mascara bij,
 oogpotlood tot het midden van me iris 
en me wenkbrauwen teken ik bij met een bruin pencil van Hema