donderdag 6 oktober 2011

How I.. did the snake look






Ik ben begonnen met een oogschaduw basis,
waarna ik met geel een aantal vlekken over het oog en er naast heb aangebracht
Met een donker groen geef ik meer kleur en diepte.
Hierna heb ik het eerste deel van de eyeliner gedaan.
Ik vond het mooi om een strakke punt te maken in het binnenste ooghoek
en voor de rest wat rommelig aan te brengen.
Onder het oog zit ook een eyeliner. 
Ik wilde geen strakke lijn zetten maar een beetje schubben er in creƫren.
Ook is er nu wat bruine oogschaduw aan toegevoegd voor nog meer diepte.
In de arcadeboog heb ik hier de bruine kleur gedaan

De wang heb ik met de zelfde bruine kleur geshaped zoals ze dat zo mooi noemen
Op de lippen zit een bruine gloss
en groen/gele oogschaduw
en een shimmer lipgloss.
Ik durf niet te zeggen hoelang dit zo blijft zitten maar het voelde wel lang.
Producten die ik heb gebruikt;

Golden rose 01 multicolor shimmer eyeshadow
(links) rij 1 kleur twee(vier) donker bruin
rij 2 kleur 1 en 2 de groene kleuren
Etos luxurious make-up box 4228-102
Kleur 1 geel
kleur 2 zacht groen