zaterdag 29 oktober 2011

How I.. Did this devil look



Na een oogschaduw basis ben ik begonnen met de rode kleur
ik gebruik hiervoor een lipstick van Catrice.
Met een rode kleur van het TCW palette,
zet ik deze kleur nog eens aan in de arcadeboog,
om een wat vloeiende lijn te krijgen.
Daarna gebruik ik een zwarte oogschaduw in de arcadeboog,
je moet hier wel opletten dat je dit niet te dik doet, omdat de ondergrond nogal vettig is van de lipstick kan de zwarte kleur snel korrelig worden. door laagje voor laagje zwart te doen voorkom je dit.
Ik heb met een liquid eyeliner een lijn aan de boven en onderkant van mijn oog aangebracht.
de bovenste lijn is in een kleine wing gevormd en in het binnenste ooghoek tot een strakke punt.
de onderste lijn heb ik met een oogpotlood gedaan en de punten met een liquid liner.
In mijn waterlijn zowel onder als boven zit ook dit oogpotlood.
Onder de liner en in het binnenste ooghoek heb ik een gele kleur gedaan, 
ik vond dit mooi breken naast het zwart en deed me een beetje aan vlammen denken,
dat zwart, rood en geel.
Deze heb ik van een vriendin gekregen.
Op de lippen zit een zwarte oogpotlood en 
de rode lipstick die ik ook voor de ogen heb gebruikt.
Hierover heen heb ik een poeder gedaan zodat het een wat mattere look wordt.
Producten die ik gebruikt heb;
Catrice Mousse foundation matt 020
Miss helen 32, blush
Etos Luxurious Make-up box
Wenkbrauw potlood, Hema 11
Catrice 090 Bring Me Forsted Cake

 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...