dinsdag 25 oktober 2011

How I.. Did this Pumpkin look

Vorige week lied ik deze look zien, vandaag leg ik uit How I did it...
Als eerst gebruik ik een foundation, poeder en oogschaduw basis

Dan de ogen..
Als eerst heb ik een rode lipgloss over het oog gedaan tot waar je de oranje kleur ziet.
Vervolgens ben ik dit met een gele oogschaduw gaan mengen.
Dit heb ik gedaan tot ik tevreden was met de kleur.
In de arcadeboog zit een mat grijs/zwarte kleur
Als highlight heb ik een mat gele kleur gebruikt.
De wenkbrauwen zijn bij getekend.
De zwarte kleur zit ook onder het ooglid,
in de waterlijn zit een zwart oogpotlood
en ik heb een eyeliner aangebracht.
In het binnenste ooghoek heb ik een scherp puntje getekend 
met deze eyeliner.
De lippen heb ik eerst een lijn getekend met een oogpotlood
waarna ik het zelfde heb gedaan aan de binnenkant als de oogschaduw.
Eerst de rode lipgloss daarna de gele oogschaduw tot ik tevrede was met de kleur.
Daarna een glimmende gloss eroverheen
Nog eens met zwart bij getekend en
Met een consealer de lijnen strak getekend.
Onder het jukbeen zit een bruine poeder,
als highlight heb ik nog een creme kleur aangebracht op het jukbeen
En dat was het!
Producten die ik heb gebruikt..
TCW the color workshop
Etos Luxurious Make-up box
MYC lipgloss