vrijdag 14 oktober 2011

How I.. make this look




Ik gebruik de volgende producten;
Bruin 09 get ready shimmer, 
Groen/blauw 33 it‘s my party matt effect en 
Wit 08 summer love shimmer van essence
Deze drie kleuren van essence vind ik super mooi, de pigmentatie is erg goed, de matt kleur groen/blauw zijn is echt super mooi hard van kleur, waarnaast een shimmer highlight erg mooi contrasteert.

De summer love shimmer  zit onder me wenkbrauw en in het binnenste ooghoek. De  it‘s my party matt over het bewegend ooglid en get ready shimmer op de arcade boog.
Ik begin eigenlijk altijd met de kleur op het bewegend ooglid waarna ik deze laat overlopen met de arcadeboog kleur. Dan breng ik een highlight aan vaak zijn de kleuren hiervoor in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw het zelfde. Hierna bland ik alle kleuren met elkaar met een hele zachte fluffy kwast zodat alles mooi zacht in elkaar overloopt.
En wat vind je van deze herfst look?