vrijdag 30 september 2011

Mijn make-up hoekje


Het bureautje staat vol met kwasten potjes, lades zitten vol make-up en de kast er naarst liggen wat haarspullen, sieraden en veel papier dat ooit nog eens opgeruimd moet worden.
Ik wil er niet meer pronken, alleen enkel laten zien waar ik me inspiratie vandaan haal en lekker kan tutten..
Links twee glazen vaazen de een gevult met oogpotlode de ander met wat kwasten
Hier heb ik kwasten staan die ik dagelijks gebruik.
Het zwarte potje heb ik gekregen, de Hello Kitty komt van de Clairs vandaan.
In de eerste houder zit lip producten die ik veel gebruik, maar deze zitten vooral verdeeld in de tassen die ik veel gebruik. In de rode houder zitten eyeliners, wenkbrauw producten en mascara's.
Dan heb ik hier een boekje waar ik in zou moeten schrijven 
en een boedha die ik van me broertje heb gekregen
In de linker lade bewaar ik mijn nagel stash

De middelste me make-up en
in de rechter wat producten die ik test en wat rommeltjes..

Echt mijn plekkie waar ik helemaal niets hoef maar vooral mag. Verder ligt in deze kamer een hoop kussens waar ik soms lees, wat schilder spullen en een kastje met administratie ed. Ik ben heel blij dat ik zo'n eigen kamer kan hebben.