woensdag 12 oktober 2011

Nails, OPI Absolutely Alice






Naast erg veel zachte tinten en rode tinten in mijn nagellak lade, is dit echt even wat anders. In de Absolutly Alice blauwe kleur zitten extreem veel glitters.

Het is een beetje een transparante lak, met verschillende kleuren blauw en gouden glitters, wanneer de nagellak droog is voelt de lak ook aan als een soort schuurpapier. De glitter is echt een korrel die op de nagel licht.

Door deze structuur heb ik het idee dat het nog meer glittert en er erg veel diepte in zit, doordat er een kleine schaduw ontstaat.

Dit is de eerst laag, erg licht dus. Ik was bang dat ik eerst een donkere kleur er onder had moeten doen, om deze lak goed dekkend te krijgen..

De naam van het product kan ik niet helemaal plaatsen, al snap ik dat het me Alice te maken heeft..

Bij laag twee leek het er op dat er nog wel een paar lagen nodig zou zijn, maar na drie lagen vind ik het erg goed gedekt, de kleur springt echt van m'n nagels. En vangt al het licht op dat er is om het te kunnen weerkaatsen.


Het is een kleur dat ik niet heel veel zou gaan dragen, maar misschien wel leuk vind op me teennagels..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Draag jij wel eens zo'n felle kleur?