vrijdag 14 oktober 2011

Review, John Frieda

Ik gebruik deze Frizz-earse Shampoo nu een maand, ik wissel deze af met een shampoo van Anderlon om het verschil te merken..  Dit product vind ik erg fijn zeker met mijn hair extensions. Nu zijn deze er het weekend uitgehaald toch wilde ik graag dit review met jullie delen.

Bij de Etos zag ik deze in de bak met mini's liggen voor de vakantie ed., aangezien dit een best duur merk is vond ik het wel fijn om deze eerst te testen in een kleine verpakking. Ik kocht voor twee euro deze John Frieda Frizz-earse Shampoo van 50 ml. Deze is voor extra droog haar, Hydrateerd en blokeerd pluis.

Ik was mijn haar twee a drie keer in de week, en dan alleen met deze shampoo. Het verschil met een Andrelon shampoo die ik normaal gebruik merkte ik meteen. Bij deze shampoo hoef ik niet echt een conditioneer te gebruiken, want het maak me haar
al erg zacht en soepel.

Wanneer ik deze shampoo gebruikt heb verdeel ik ook nog de John Frieda 3-day straight spray (de fles is 100 ml.) over m'n haar. Waarna ik het fohn en soms nog met een stijltang glad maakt. Deze Spray is speciaal voor gemakkelijke styling van curly haar. Het is een semi-permenent styling spray, creëert zichtbaar steiler haar tot 3 dagen lang en is alleen op nat haar te gebruiken. Wanneer nodig kan je op dag 2 evt nog eens stijltang gebruiken.

Nu is het voor mij niet echt dat het drie dagen stijl blijf. Dit omdat ik me haar 's avonds vast doe. Maar ik merkte door deze spray en shampoo te gebruiken m'n haar langer zacht en soepel bleef.

Wanneer ik me haar opnieuw wil stijl maken of even me pony opnieuw in model fohnen gebruik ik een spray van Loreal paris. Zo kan ik ongeveer drie dagen genieten van zacht en soepel haar. Dag een draag ik me haar vaak los of in een staart aan de zijkant, dag twee vaak nog eens zo of soms een vlecht en dag drie en/of vier is me haar vast in een kont bijvoorbeeld. Ik verdeel het zo omdat ik dan niet te vaak me haar hoef te wassen, want wanneer ik dat vaker dan 2 a 3 keer in de week zou moeten doen merk ik dat ik snel last krijg van irritaties en een droge hoofdhuid...

Ik denk dat ik wel een grote verpakking van deze shampoo ga halen, ookal zijn me extensions er uit.. Ik vind het echt een fijn product en merk ook het verschil met een goedkoper merk..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...