maandag 24 oktober 2011

Review, Loreal Paris New studio silk&gloss

Ik heb me haar bijna elke dag anders zitten, de ene keer stijl, de andere keer krullen.. Ik merkte dat me haar toe was aan wat meer bescherming tijdens het föhnen en stylen. 
Hier voor gebruik ik soms een mouse, maar de laatste tijd gebruik ik Loreal Paris New studio silk&gloss. Een Hot straigt gladmakende spray, met micro zijdevezels. Het product beloofd een gladmakend & anti pluis voor 24h, ideaal voor fijn haar. Ook is Thermo protect formula. Heel wat.. Deze spray is 200 ml.

Ik gebruik dit op second day hair... als ik het wil stylen met een tang, of alleen me pony nog even glad föhn. Voor het föhnen van me haar na het wassen gebruik ik de John Frida waar ik laats al eens over geschreven heb (link)

Het product ruikt naar de kapper, is makkelijk over het haar te verdelen en m'n haar voelt na gebruik erg zacht aan.

Ik gebruik dit product nu denk ik een maand of twee en het is iets wat ik steeds weer op nieuw pak. Het maakt me haar, zoals ze zeggen zijde zacht en dit blijft ook zeker wel de hele dag. Ook wanneer ik er veel aan zit. M'n pony blijf ook goed zitten. Ik ben te vrede en ik denk wanneer deze op is het wel opnieuw zal gaan kopen.