woensdag 5 oktober 2011

Shopblog, kruitvat

Afgelopen maandag heb ik eens een kijkje genomen in het nieuwe winkelcentrum hier
en ik deed bijna een vreugde dansje toen ik ook een nieuwe kruitvat ontdekte, met een Catrice schap!
Hiervoor moest ik altijd naar Utrecht, dus extra blij dat het nu bijna om de hoek is.
Ik wist me aardig in te houden en kocht deze drie producten.
Catrice skin finish comact powder 020 naturel beige.
In het artikel van mijn dagelijkse producten (link) zag je al dat m'n compact powder bijna op was.
Tijd voor een nieuwe dus. 
 
Ook viel mijn oog op deze Multi color blush 010 riviera rose, van Catrice.
Ik snap nooit zo goed hoe je dit soort producten moet gebruiken, met meerdere kleuren in een.
Toch wilde ik deze graag proberen. Ik heb deze nu gebruikt en ben er wel blij mee.
De eerste kleur is wat donker en daar kan ik mooi mee shapen,
de middelste twee gebruik ik echt als blush op de wangen en
de laaste kleur gebruik ik als highlight op mijn jukbeenderen.
Dan de oogschaduw van  NYC New york color metro quartet eye shadow
815A The Best Of Broadway

Ik hou erg van dit soort palette omdat je in principe alleen deze nodig hebt voor een ooglook. 
Ook was ik erg nieuwsschierig wat ik hier allemaal mee kan gaan doen.

Zonder basis en zonder flits
met basis en zonder flits.

Ik kreeg op de een of andere manier deze foto's maar niet goed. Over de swatches ben ik niet echt te vrede, de kleuren zijn erg licht en de pigmentatie is eigenlijk erg slecht. Toch nam ik het product mee om te kijken hoe de ooglook zou zijn.
Ik heb de look gemaakt zoals het palette aangeeft hoe je het zo mogen doen.
En ik ben best te vrede over het resultaat. De kleuren lopen mooi in elkaar over,
alleen vind ik de contour kleur en de crease kleur erg licht van pigment.
Ik heb het echt in lagen moeten opbouwen en met een oogschaduw basis moeten doen,
anders was het niet zo duidelijk van kleur geweest.

De producten zijn dus verkrijgbaar bij de kruitvat en kosten alle drie,
Catrice skin finish comact powder 
Multi color blush
NYC metro quartet eye shadow
3,99 euro