zondag 2 oktober 2011

Stash, mijn kwasten


Het zwarte potje heb ik van me broertje gekregen, op sinterklaasavond had hij deze vol met kaarsvet gestopt en me cadeautje onder in verstopt, zelf heb ik de vlinders er opgeplakt, vond ik wel gezellig.
Van onder naar boven;
Hema kwast die ik soms gebruik als poederkwast, ik vind deze wel prima, beetje prikkelig. Ik heb deze vooral voor de kleur.
Een Hello Kitty kwast die bij de houder hoort, ook deze prikt een beetje en gebruik ik eigenlijk nooit.
Dan een super zachte kwast van essence, deze gebruik ik bijna dagelijks voor me poeder.
En als laatste nog een van essence deze zijn zo lekker zacht, deze gebruik ik voor me blush.
Me oogschaduw kwasten, niet veel, maar vind dit meer dan genoeg, gebruik deze bijna allemaal elke dag, waarom zou je meer hebben dan nodig?
De eyeliner kwasten gebruik ik echt zelden, ik kan hier echt niet mee omgaan. Heel soms gebruik ik deze om oogschaduw onder me ogen aan te brengen.
De eerste is van essence en de ander van Elf.
Deze drie kwasten zijn van Git Vare, deze heb ik al heel lang, het is een Duits merk waar me ouders ooit groothandel van zijn geweest. Hele fijne kwasten, ik gebruik de bovenste twee veel om oogschaduw aan te brengen onder me oog of in het binnenste ooghoek. De laatste gebruik ik als highlight kwast
Twee Hema kwasten, vind deze een prima kwaliteit hebben, links een oogschaduw kwast recht een blanding kwast.
Hier nog een kwast van Elf die ik altijd gebruik voor kleuren in me arcadeboog.

Vinden jullie dit leuk om te zien?
En wat wil je dan meer stash zien?