maandag 31 oktober 2011

Stash, mijn oogpotloden



Een mooi moment om eens even te kijken wat ik eigenlijk wel niet heb.. 
van boven naar onder
  • Hema perfect eyeliner pink, deze is erg hard en doet erg zeer bij het aanbrengen jammer,
  • maar ik heb ook gosh, glam pink, deze is lekker romig en zacht, het pigment is ook erg goed. 
  • En de etos, kohl pencil 004 (paars), is zacht en goed van kleur
van boven naar onder,
  • sephora, 07 golden sand, is op zich een mooie kleur maar ik gebruik deze zelden omdat het iets te licht gepigmenteerd is voor mij. 
  • Hema, kohl pencil 36, is hard ik hou niet zo van harde potloden, daar is mijn huid te gevoelig voor. 
  • De Catrice, kohl kajal 100 Name it as you like!, is de naam alleen al leuk, dit potlood is erg romig.
van boven naar onder
  • Etos, kohl pencil 008, zacht goed wit, gebruik ik soms in mijn waterlijk, om een wat opener blik te krijgen. 
  • Dan de Gosh, 006 bananas, die een mooie room gele kleur geeft bij bijvoorbeeld het binnenste ooghoek. 
  • Sephora, 10 kaki green, is wel goed van kleur en fijn romig. 
Ik denk altijd dat ik heel veel blauw en groen kleuren heb, wat ook zo is maar niet extreem veel zoals ik dacht. Van links naar rechts.. 
  • Essence, kaja pencil 12 go wild, een zacht mint kleur, een kleur van da, kohlpencil 006, groen zacht en heel mooi samen met de paarse kleur. 
  • Essence, kaja pencil 11 cool breeze, is zacht van kleur en van structuur.
  • Bourjois, regard paillete spakeling eyeliner 34, zit bijna geen glitter, maar de kleur is wel mooi.
  • Colour&style cosmetics, groen, is romig, perfect van pigment en blijf heel lang goed, dit is een van mijn eerste oogpotloden uit de tijd dat mijn ouders nog echt cosmetica verkochten (zo'n 15 jaar geleden denk ik)
  • Hema, kohl pencil 25, hard blauw,
  • Hema,  kohl pencil 24, hard donker blauw,
  • Essence, kaja pencil 13 nightfever, 
Over de hema potloden ben ik helemaal niet zo tevreden maar ik heb er toch een aantal, deze potloden zijn erg hard zoals je misschien ziet op de foto hier boven heb ik een extreem gevoelige huid, die roodheid is van eenkeer swatshen met een zowel zacht als hard potlood. Dat is ook de rede dat ik liever een wat zachter potlood gebruik.
En als laatste van links naar rechts
  • Essence, i love rock, zwart goed
  • Hema,  kohl pencil 21, hard zwart
  • Catrice, kohl kajal designer 070 cool gray, zacht goed, smucher
  • Hema,  kohl pencil 38, hard grijs blauw
Dat was mijn oogpotlood stash!

Mijn conclusie voor als ik weer in de winkel sta, niet meer een potlood van de hema kopen tenzij deze erg romig zijn, Catrice en essence zijn een van mij favoriete merken en ik mag best wat kleurtjes er bij doen als ik dit echt nodig vind, zo veel dubbele kleuren of kleuren die extreem op elkaar lijken heb ik niet..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...