woensdag 26 oktober 2011

Tag, Hoe nep bij jij?

Vandaag mijn eerste Tag.. Hoe nep ben jij?

Op de blog van Steffi van, 5 min make-up, kwam ik deze Tag tegen. Ik vind tags lezen super look, vooral omdat je wat meer over de blogger te weten komt! Vandaar dat ik deze overneem..
1. Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee nooit, ik vind dat je dit alleen zou "mogen" doen als je zelf echt last hebt van klachten, zoals, hang ogen, waardoor je bijna niets meer ziet, borst verkleining, vanwege rugklachten, wijnvlek weghalen, dat soort dingen. Vooral om een reden, niet omdat het kan of je zelf moet straktrekken vanwege een trant of omdat je mooier zou worden. 

2. Gebruik je valse wimpers?

Nee deze heb ik nog nooit gebruikt, ik ben wel aan het overwegen om deze eens een keer te gaan gebruiken voor een van mijn Moonday inspirations..

3. Draag je een weave of extensions?

Ja, deze heb ik wel gehad, ze zijn er net twee weken uit. Ik wil graag me haar weer langer hebben, maar ik kwam maar niet over dat ene punt heen waar het niet zit en je het eigenlijk weer zou moeten knippen.. door de extensions ben ik over deze lengte face heen en nu kan ik het zonder verder laten groeien. Ik heb deze ongeveer vier maanden gehad en maar aan een kant. Ik hou wel van veel afwisseling in mijn kapsels, toen dus een a-symetrische.

4. Gebruik je iedere dag make-up?

Nee ik gebruik bijna elke dag make-up, ik hou echt van opmaken, uitproberen en verschillende looks maken, maar netzo lief ga ik zonder make-up de deur uit. Al komt dat niet heel vaak voor, meestal is voor mij zondag een make-up loze dag.
5. Zou je een cosmetische operatie overwegen?

Ja, als ik ooit klachten krijg zoals ik hierboven zeg zal ik dat wel doen, in mijn familie zijn overhangende oogleden erfelijk belast.. de oogleden hangen zo veer tegen de wimpers aan dat je echt naar je wimpers aan het kijken ben. Mocht dit bij mij ooit gebeuren, dan zal ik het zeker overwegen om dit te laten opereren. Ik wil natuurlijk gewoon kunnen blijven kijken!

6. Kun je nog zonder make-up?

Ja, deze lijkt wel veel op de vraag iedere dag make-up gebruiken..


7. Draag je nepnagels?

Nee, dit mag niet op me werk en ik zou het ook niet willen, ik heb best sterke nagels van mezelf ook en als ik wil in mijn vakantie ook een snelle mooie lengte. 

8. Verf je je haren?

Ja, ik verf mijn haren al vanaf me vijftiende denk ik, eerst alleen plukjes, dit omdat ik de hele week zwom en dan ben je snel je kleur kwijt. Daarna echt mijn hele haar. Ik vind het leuk en hou echt van experimenteren met mijn haar kleuren, al zal ik het nooit blond of iets verven.

9. Ga je onder de zonnebank?

Soms, ik ga denk ik om de twee/ drie maanden gemiddeld, dit om even iets meer kleur te hebben, 's winters lijk ik nogal bleek. Ik ga altijd minder dan twintig minuten. Echt alleen om een gezond kleurtje te hebben. Ik werd altijd best snel bruin, maar vind het nu niet zo belangrijk om super bruin te worden.

10. Heb je tattoo’s?

Ja, ik heb een verwelkte roos op mijn lies en binnen kort komt er zeker een tweede.. Ik hou echt van tattoo's, maar daar moet wel een verhaal aan vast zitten. Voor mij is het iets voor mezelf, niet omdat het een mode of trant is.. vanaf een jaar of zestien wilde ik er al een, ik heb toen gezegd, dat als ik het echt graag wilde ik het op me eenentwintigste zo laten doen. Waarna ik gelijk al een twee de wou, deze komt misschien rond me vijfentwintigste verjaardag.. Ik heb deze tijdslimieten er opgezegd omdat ik wel echt zeker wil zijn van of ik het echt wil. 
Valt op zich wel mee toch? Ik vind haarverven, tattoo hebben en make-up dragen niet nep. Ik doe of heb dit omdat ik het mooi vind, niet om iemand anders te zijn en ik doe het voor mezelf, zeker niet voor een ander..
Hoe nep ben jij?
 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...