maandag 7 november 2011

essence nail art magnet



De bedoeling van het product is dat je de speciale nail art magnetic van essence dik aanbrengt op de nagel, waarna je met deze magnet 20 seconden boven de nagel houd en je een "magisch" effect krijgt.
Hier onder en boven zie je de magneet, je kunt je vinger er in stoppen van je ongelakte hand waardoor je het precies boven de net gelakte nagel houd.
Het magneet zorgt er voor dat je een bijzonder lijn patroon in je net gelakte nagel krijgt. Na een paar keer kwam ik er achter dat je deze magneet natuurlijk niet tegen je nagel aan moet duwen maar er heel dicht bij moet houden. Voor mij niet echt heel handig, want met dit soort precieze werkjes krijg ik heel snel last van tril handjes.. ook moet je de afstand echt heel nauwlettend in de gaten houden anders wordt het magische effect niet overal gelijk.
Op me pink zit alleen de nagellak, een vrij dikke harde glanzende metaal kleur op de andere vingers heb ik het magneet er boven gehouden. Door deze wat te draaien krijg je een diagonale streep, of juist een verticaal of horizontale streep patroon.
Ik vind het een redelijk leuk product, de kleur stond wel mooi bij me grijze jurkje wat ik droeg, maar ik moet hier echt nog even mee oefenen en heel veel geduld voor vinden. Je moet dus wel een nagel lakken, magneet er boven en dan kan je naar de volgende nagel toe. De lak moet je dik aanbrengen maar dat is geen probleem, deze lak dekt in een keer. Al met al een leuk product.