woensdag 16 november 2011

How I.. Blend




Als eerst gebruik ik een oogschaduw basis, op het bewegend ooglid zit een groene kleur en in de ooghoek een crème kleur. Dan wordt het tijd om de kleur in de arcadeboog aan te brengen. Ik doe dit met een blending kwast. (artikel Stash, mijn kwasten) Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ik breng de kleur aan door zachtjes een duwende beweging te maken zonder me kwast echt los te laten van de huid.

Heel netjes hoeft dit helemaal niet, hierna zorg ik er voor dat het een mooie overloop word en niet zo'n harde lijn.

Ik maak kleine ronde bewegingen om het eerste deel te blenden. Ook hier haal ik de kwast niet van m'n huid, echt alleen kleine draaiende rondjes over de kleur zelf.

Je ziet al dat het aardig zacht geworden is die lijn, maar dat kan nog mooier. Met een fluffy kwast ga ik met een snelle beweging heen en weer, hier raak ik de huid bijna bij niet aan. Hier ga ik net zo lang door tot dat ik te vrede ben. Is het naar mijn mening te veel dan doe ik nog een klein beetje kleur er bij met de blending kwast.

Hierna breng ik een highlight kleur aan onder me wenkbrauw. Deze doe ik redelijk dik aan brengen, zodat ik deze kleur ook nog kan blenden met de bruine kleur, zodat deze ook nog mooi in elkaar overlopen.



En dat was het.. ik hoop dat het een beetje duidelijk is aan der hand van de foto's..















Hier zie je dat de kleur mat word door het blenden, een super mooi effect van deze oogschaduw..