woensdag 30 november 2011

I love winter, At the fireplace


Ik merk dat ik het fijn vind om in thema's te werken, omdat ik zo veel onder een thema kan plaatsen en erg veel inspiratie er uit kan halen heb ik het volgde bedacht; I ♥ Winter serie. Het is dan wel pas winter half december, maar aangezien er super veel winterse dingen op de agenda staan heb ik deze serie maar onder die naam gedoopt. Zo komt er als eerste natuurlijk Pakjes avond, de gala's op de scholen en voor je het weet is het al weer kerst en oud en nieuw..!

Ik heb een hele simpele maar toch mooi glanzende look gemaakt, voor een heerlijke middag met een grote kop thee en het liefst zelfgebakken koekjes bij de open haard, met een romantisch boek.
Ik heb hiervoor het Berlin palette gebruikt van Catrice, LE big city life.
kleuren die ik gebruikt heb zijn
Berlin wall, op de arcadeboog en onder het oog
KU'Damm, over het bewegend ooglid en
Checkpoint Charlie, onder de wenkbrauw.
De wenkbrauwen lichtjes bij getekend met poeder, mascara en 
een beetje oogpotlood in de buitenste hoekje van de waterlijn tot aan het iris.  
Lekker zittende kleren aan, fluffy sokken en een boek zoals deze..

Herfslied, Simone van de Vlucht

Als journaliste voor de cultuurpagina van het Leidsch Dagblad heeft Nadine het prima naar haar zin, maar eigenlijk zou ze het liefst schrijfster worden. Net als ze erin slaagt een uitgever voor haar werk te interesseren, wordt Leiden opgeschrikt door de moord op een jonge vrouw. Samen met haar collegas zit Nadine boven op het nieuws, waar ze steeds meer bij betrokken raakt. 

Als de vermoorde vrouw uiterlijk een sterke gelijkenis met Nadine blijkt te vertonen, kan ze de gebeurtenissen niet meer als toeval afdoen en beseft ze dat zij en haar zestienjarige dochter Marielle gevaar lopen. Vooral als de moordenaar meer slachtoffers maakt, die allemaal in Nadines omgeving verkeren.

(beschrijving van bol.com, omdat ik dat niet goed kan)