maandag 28 november 2011

Mijn dagelijkse producten

De ooglooks veranderen elke dag.. maar er zijn een aantal producten die ik wel dagelijks gebruik. Mijn foundation, poeder en mascara bijvoorbeeld. Al wissel ik wel van blush en gebruik ik niet elke dag een concealer toch horen deze wel in het dagelijkse producten vakje.






v.l.n.r.
  • Maybelline the one by one volum‘express mascara
  • Etos brightening concealer 001
  • Gosh natural touch foundation moisturising and nourishing SPF 8 kleur 36 ivory
  • Catrice mineral compact powder 130 warm beige
  • Essence lash&brow gel mascara
  • Hema eyebrow pencil 11
  • Nyx high definition eye shadow base
  • Hema blush wet&dry met jajoba oil en vitamin E nr 02
Als eerst gebruik ik natuurlijk een foundation, ik vind deze erg fijn en gebruik deze nu denk ik vier maanden, dit is me tweede flesje. Ik gebruik deze dus ook als dagcream en zonnebrand. Ik verbrand echt nooit, maar vind een zon protector wel fijn in een product. Deze foundation maakt me huid erg zacht en egaal van kleur.

Wanneer het nodig is gebruik ik een concealer, soms als ik heel moe ben onder me ogen, omdat de schaduw van me bril deze donkere kringen versterker. En soms rond om me neus deze zijn vaak wat rood. 

Daarover heen gaat een compacte poeder. Deze heb ik ook een hele tijd gebruikt als foundation door met een spons deze aan te brengen over me gezicht. Ik vond dit erg mooi, alleen op me neus niet omdat daar de poriƫn wat groter zijn zag je de poeder er echt op liggen. Nu is deze bijna op en kan ik het nergens meer vinden. Ik ben dus al een tijdje opzoek naar een nieuwe, maar heb nog niet echt een goede vervanger gevonden. De Catrice schappen zijn bij ons in de buurt helemaal leeg en ik denk dat deze er misschien zelfs wel helemaal weg gaan..

 
De Hema blush ben ik erg tevrede over dit is een erg mooie warme kleur, ik gebruik deze onder me jukbeen bot en dan iets in de haargrens naast me oog. Me wenkbrauwen teken ik iets bij met een potloot, verder draag ik nog mascara.

Ik draag op me lippen steeds wat anders, hier heb ik een balsem op van Hello Kitty. 

Voordat ik oogschaduw aanbreng gebruik in nog een basis om niet een lijntje in de arcadeboog te krijgen. En de oogschaduw wissel ik echt bijna elke dag. Je zal mijn nooit twee dagen het zelfde zien dragen in ieder geval..

Heb je ook dagelijkse producten? Nu ik het zo neer leg naast elkaar vind ik het best veel en dan komt er nog oogschaduw bij.. Maar ik vind me gezicht absoluut niet dicht gesmeerd.