maandag 14 november 2011

Stash, Nail polish


Het werd weer eens tijd om mijn nail polish lade op te ruimen en ik dacht laat ik dan ook maar meteen zien wat er in zit.. Ik neem jullie mee door mijn momentje van rust..


Mijn nagels lak ik bijna nooit, omdat ik dit op me werk niet dragen kan. Maar mijn teennagels lak ik bijna elke week. In het zwembad vind ik dat wel zo leuk, netjes en het lakken ontspant me..

Om te beginnen heb ik twee lakjes van WIC, twee hele mooie groene kleuren die makkelijk aan te brengen zijn, goed dekken, maar doort wel iets langer om te laten drogen. De linker kleur is vrij donker en olie-achtig en de rechter wat lichter tegen het gras groen aan, met een olie look.
WIX by Herome, 007 en 005 

Een van mijn eerste lakjes zijn allang weg. Op de basis school vanaf groep zeven, mocht ik mijn nagels lakken. Samen met me beste vriendinnetje, lakte we onze nagels in 20 verschillende kleuren...

Deze Hema Miss Hellen lakjes zijn op de vel roze na, licht en dekken niet. Het zijn meer subtiele zachte kleuren. De vel roze vind ik super leuk om met zwart te combineren, lekker contrasterend!
Miss Hellen, 73, 81, 15, 07 

Hier staat een van mijn favoriete kleuren tussen, als je goed kijkt zie je dat deze al op de helft is. De Hema lakjes zijn prima in gebruik, dekken snel, droogt gemiddeld snel op. De gouden kleur draag ik veel in de zomer, in combinatie met m'n gouden sandaaltjes. 
Hema, 141, 42, wit, gold, 176

Ik ontdekte Catrice, verstopt achter een aanbieding doos in een hoekje verstopte plaast in de Kruitvat, een klein schrap met misschien vijf vakken en tien kleuren nagellak. Sinds kort hebben we een groot filiaal waar een mega schap van dit fijne merk staat.
Catrice, 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!,
260 Blue's Brothers,
240 Sold Out For Ever.

Dan de essence lakjes.. over de een ben ik erg enthousiast de ander weer wat minder.. De eerste is een magnetische lak die ik laatst liet zien, de matte topcoat liet ik hier zien. de Most Wanted kleur en de Modern Romance kleur zie je hier.
matt top coat,
14 Rock Rebell,
nail effect,

De Golden Rose lakjes zijn super fijn en zo'n fijn voormaat. Lekker klein en compact, vind ik het fijnst, het ziet er ook schattig uit niet?
Golden rose, 119, 110, 46
elf, Cranberry, Purple Please
Miss Sporty 

Dan nog wat rendom lakken.. kleuren die ik heb gekregen of gevonden heb nadat ik er super lang naar opzoek ben geweest. Zoals Blue Curaçao en de donker groene kleur van MNY.
MNY, 461, 669, 557,
Nail creation, 18, 23, 25,
Hollywood colour, 563
Mavala, 171 Blue Curaçao

Een heel fijn merk die ik op de Beauty beurs tegen kwam was China glaze, de potjes en kwaliteit is na mijn mening super te vergelijken met OPI..
china glaze, 223 Sexy Silhouette,
629 Black Diamond,
601 Luba Heels.

Als laatste de lakjes van OPI.. twee super giltter kleuren en een mooie creackl lak.
OPI, Let Me Entertain You,
Black Shatter.

En vaak als ik een kleur heb waarvan ik weet dat deze super irritant op de nagel blijft zitten, zoals blauwe rode, of groene kleuren, gebruik ik tegenwoordig een base coat. Een topcoat gebruik ik zelden, hier heb ik niet echt een rede voor.
Hema, 06 base coat en 07 top coat.

Vinden jullie het leuk om het zo te zien? Ik heb namelijk natuurlijk ook nog m'n oogschaduw collectie..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...