zondag 27 november 2011

Tag, 4 things..


4 Things in my bag...
♥ Heel standaard, maar ik heb echt niet zo veel in mijn tas zitten, ik moet er dus echt portemonnee bij zetten. Ik heb een roze waar al m'n pasjes en belangrijke visitekaartjes in zitten..
♥ Wanten en muts, want 's ochtends is het al erg fris en ik ben een kou-cleun op de fiets..
♥ Dextro, ik heb nogal snel last van dat ik opeens heel duizelig wordt, met een dextro of een beetje water gaat het net zo snel (meestal) weer weg, vandaar dat deze altijd bij de hand is.
♥ Lipgloss, in plaats van mijn lipgloss op z'n plek te bewaren, zit bijna al mijn glosjes in m'n tas

4 Things on my desk...
♥ make-up, ik heb niet echt een bureau maar een kaptafel, waar ik me elke ochtend heerlijk kan opmaken, hier staat dan natuurlijk ook al mijn beauty producten.
♥ Boedha, deze heb ik van m'n broertje gekregen voor mijn verjaardag, een van mijn mooiste boedha's op een mooi plekje waar ik elke dag naar kan kijken.
♥ Notie boek, is schrijf graag, gewoon om gedachtes kwijt te zijn, even alles op een rijtje te zetten of gewoon omdat het kan. Over dromen, liefde, verdriet, van alles eigenlijk. Maar helaas wil ik niet in dit boekje schrijven, eigenlijk alleen omdat ik het een te mooi boekje vind om zomaar in te kladeren. Heel stom eigenlijk, het ligt daar nu maar te liggen. Ik heb dit zo veel, ook met een mooie nagellak of vroeger met knutsel spullen, de mooie dingen gebruikte ik niet, omdat ik het zonde vond als het op zijn zijn.. jammer toch, zo blijven al deze dingen gewoon liggen.
♥ Nog meer mak-up


4 Things I love in my room...

♥ Dat ik uberhaupt een eigen kamer mag hebben, ik woon samen met mijn vriend in een eengezinswoning, een rijtjeshuis, samen.. een hele mooie kans voor ons, maar wat moeten we met al die kamers.. omdat m'n vriend weer is gaan studeren heeft hij een studie kamer en daarom heb ik ook mijn eigen kamer, waar ik heerlijk mezelf kan terug trekken en al m'n eigen spulletjes kwijt kan.
♥ M'n behang, ik heb een jaar of vier op kamers gewoond op vier verschillende plekken en nu wilde ik graag wel eens een kamer waar ik de kleuren en meubels kon kiezen. Niet dat het op kamer niet kon, maar ik vond het altijd zonde om me kamer te behangen als er binnen een jaar weer weg zou zijn.. kost alleen maar geld.
♥ Reserve mark, hij heeft me deze gegeven omdat hij voor een cursus een weekend weg was elke maand een jaar lang, omdat ik super slecht slaap als hij er niet is, zou deze beer mij misschien helpen.. 
♥ Mijn make-up hoekje, ik besteed hier zoveel uren.. echt even ontspannen en aan niets te hoeven denken wanneer ik nieuwe dingen probeer, me haar stijl, nagelslak.. gewoon mijn plekkie dit.

4 Things I always wanted to do...

♥ Op vakantie, ik ben denk ik een jaar of vier niet op vakantie geweest. Wel weekendjes weg en naar Taize, maar die tel ik niet mee omdat een weekend echt veelste kort is, vind ik dan. En Taize tel ik niet mee, omdat het geen vakantie kan noemen om een week in een kloostergemeentschap te leven, je kan het niet met een vakantie vergelijken laat ik het dan zo zeggen. Ik zou heel graag mee op wintersport willen als ik nog zou kunnen skieen, of in mei op een heelrijk eiland aan het strand, of de wereld ontdekken in Egypte, stedentrips.. tja.. die tijd komt nog wel over een jaar of vier..
♥ Huppelen
♥ Een dag heel dik en rond zijn of heel groot of juist klein.. Dit moet ik denk ik even uit leggen.. ik heb altijd heel erg ondergewicht gehad, werd vaak na geroepen dat ik anorexia had, ook paste ik alleen maar kleren van de kinderafdeling en dan nog was het te groot of niet lang genoeg. Hierdoor kan ik me echt irriteren als jonge (vooral) meide willen afvallen of zo makkelijk oordelen over een ander zijn uiterlijk. Iedereen is zoals die is, met de daarbij horende leuke en minder leuke dingen. Je mag afvallen als dat nodig is voor je gezondheid, zo niet blijf dan lekker jezelf en als andere je niet waarderen om wie je bent, hoef je daar ook geen moeite om te doen, lekker laten gaan 
(misschien een beetje heftig onderwerp, ik wil natuurlijk niemand kwetsen, maar ik zou zo graag eens anders willen zijn dan wie ik ben om te kunnen begrijpen hoe een ander er tegen aan kijkt..)
♥ Ook zou ik heel graag ons huisje af willen hebben, gewoon dat de laatste lampen opgehangen worden of de keuken geschilderd wordt..






4 Things I bet you didn't know about me...

♥ tja een lastige, heel veel dingen zijn natuurlijk te persoonlijk en wil je ook niet op internet zetten, andere zijn juist wel grappig om te weten toch? .... ik ben echt een dromer, ik vind het heerlijk om te dagdromen, over hoe het zou zijn als.. 
♥ Wandelstok, heel soms loop ik hier mee.. tja het gaat me iets te ver nog om een heel verhaal hier aan vast te knopen, maar toch heb ik het gevoel dat door dit te delen ik toch wel mij kan laten zien.. het komt er op neer dat ik met een stok loop als mijn lijf te moe is, maar ik wel lekker met me mams of een vriendinnetje wil winkelen, dan weet ik dat ik gewoon niet een hele dag kan lopen en hiermee kan ik dat wel. Hij is trouwens super stoer toch, ik dacht als ik er dan toch mee loop dan maar zo..
♥ Misschien wist je nog niet dat ik twee broertjes heb, de ene is net 23 geworden de ander 13. Ja groot verschil he.. m'n broertje en ik (23 en 24 jaar) zijn natuurlijk heel close opgegroeit, altijd samen hutten bouwen, samen uit gaan dat soort dingen. En de jongste hebben we echt zie op groeien, van luiers verschonen, tot de eerste schooldag en nu is hij al weer bijna net zo groot als dat ik ben...
♥ 4de plaats op de Nederlandse Jeugd Kampioenschappen, van Synchroon zwemmen met de ploeg, dat is wel al even geleden zo'n jaar of zeven al weer.. met z'n vieren zwommen wij een groepsnummer, ballet op muziek in het water, met dat klemmetje op je neus ja.. 



Een heel lang artikel en erg persoonlijk.. 

Als je deze wilt overnemen kan dat natuurlijk, ik vind het super leuk om deze te lezen dus laat zeker een link achter hier bij de reacties!



Wil je nog meer Tags zien? Laat het me maar weten welke..