zaterdag 26 november 2011

Tip, voor de feestdagen, web shops


Tja wat moet je nu vragen voor de feestdagen, of geven? Ik vind het altijd super lastig iets te bedenken om op m'n verlanglijstje te zetten, nog moeilijker vind ik iets vinden voor een ander, die al net zo weinig op het lijstje heeft staan als dat ik heb. Terwijl ik opzoek was naar iets speciaals, maar niet zo goed wist wat en waar, bedacht ik mij dat ik vast niet de enige ben, die iets, grappigs, leuks of liefs zoekt voor een mama of zus bijvoorbeeld. In mijn zoektocht ben ik verschillende web-shops, vol hebbedingetjes voor vrouwen, tegen gekomen die ik graag met jullie deel.

Sowieso leuk om even op rond te neuzen toch?

www.bubbawithglasses.nl


Prijsklasse: < € 5,- / € 7,50


Soort shop:  Bubba with glasses, is een vrij nieuwe kleine webshop met veel super leuke sieraden en accessoires, voor een heel leuk prijsje. Heel erg leuke grappige en schatige sieraden zoals een snor-ring en een luchtballon ketting bijvoorbeeld. 

Verzend kosten:  € 1,95

Verzend tijd: Binnen drie dagen wordt deze verstuurd.




Prijsklasse: < € 7,95 tassen e.d. < € 39,95

Soort shop:
Deze shop heeft een wisselend assortiment van sieraden, tassen & accessoires tegen een leuke prijs, leuke engelse drop zeepjes of een hand creme verpakt in een UilGrappige schoen cadeautjes dus en een heerlijke shop om in weg te neuzen!

Verzend kosten:  €0,75 - €3,50 afhankelijk van het gewicht voor pakketpost  €7,-

Verzend tijd: wordt binnen een dag verzonden






Prijsklasse: € 1,95 - < € 79,95 (tassen)

Soort shop:
Verschillende artikelen voor in je tas, zoals noties blokjes of boeken tot etuis en agendas, make-uptasjes en natuurlijk tassen met schattige en vrouwelijke beetje dromerig en sierlijke designs.

Verzend kosten: € 4,95

Verzend tijd: binnen drie tot vijf werkdagen


Prijsklasse: € 0,95 - € 8,95

Soort shop: Hier worden natuurlijke verzorgingsproducten voor de huid en haar, en hem gemaakt in de eigen zeepkeuken van in de watten. Hierbij worden natuurlijke grondstoffen gebruikt. Van super schattige cupcake zeepjes tot bodyscrubs en Soy wax melts, voor geur branders. 

Verzend kosten: verschild per bestelling
Verzend tijd: er wordt die maal per week een verzending gedaan.

Prijsklasse: € 1,50 - € 15,00

Soort shop:
Hier moet je echt even een kijkje nemen, deze site bestaat uit verschillende onderdelen, bijvoorbeeld Zoetiteit, waar je allerlei hebbe-dingetjes kan vinden die er uit zien als cupcakes en andere zoetwaren. Zo hebben ze meer van dit soort thema's, Winterteit, kitschteit, Sushiteit .. Maar mijn favoriet is echt wel Zoetiteit!

Verzend kosten: € 0,33 - € 9,00
Verzend tijd: een tot twee werkdagen 

www.thebeautybakery.nl


Prijsklasse: € 1,90 - € 9,50  hele taart < € 49,-


Soort shop:
Eyecandy for your skin! Hier vind je heerlijk uitziende zeepjes in verschillende zoete geuren en kleuren, de candybar soaps bijvoorbeeld. Maar ook 100% natuurlijke parfum in een vaste vorm, Solid Parfum en super leuk om uit te delen de Zeep in vorm van taart en cakejes. De geuren komen bijna door je scherm heen, dus zeker een aanrader om alleen al te gaan kijken.



Verzend kosten: €1,85 - € 19,-
Verzend tijd: tot zeven dagen


Prijsklasse: vanaf € 5,-

Soort shop:
Deze shop zit vol met Feel Good sieraden en accessoires. Echt de moeite waard om even rond te neuzen. Er zijn bijvoorbeeld super schattige Gingerbreadboys oorbellen, een Blessing armband met schedel en kralen en super schattige tas of sleutel accessoires. Leuk om cadeau te doen.

De artikelen zijn ook in verschillende winkels te kopen, een lijst daarvan vind je hier.

Verzend kosten: Gratis vanaf 9,-
Verzend tijd: - 

www.hipaholic.nl


Prijsklasse: € 4,95 - € 45,95


Soort shop:
Een hele hippe, orginele en unieke shop vol cadeau's en accessoires. Deze zijn grappig, schattig nieuw, handmade en vintage. Super leuke tuinaccessoires, tot Do it yourself spulletjes, tot woonaccessoires.



Verzend kosten: € 2,50 - € 6,75
Verzend tijd: binnen vijf werkdagen 



Prijsklasse: > € 8,-

Soort shop:
Dan heb ik nog een idee voor als je het echt niet meer weet.. hier kan je bijvoorbeeld een proef abonnement geven van tijdschriften, vanaf € 15,- heb je bijvoorbeeld drie keer het maandblad Delicious, waar heerlijke resepten in staan en dat soort dingen. Of acht keer het weekblad Donald Duck, want wie vind deze nou niet stiekem nog steeds leuk?! ik in ieder geval wel.

Verzend kosten: -
Verzend tijd: na betaling de eerst volgende uitgaaf datum





Prijsklasse: uit een lopend vanaf € 4,95

Soort shop:
Deze site is meer voor de mannen, ik heb hier regelmatig cadeautjes voor m'n broertjes of vader en boyfriend vandaan gehaald, super grappig, leuk of handig. Hebbedingetjes en nog meer van die dingen. Niet alleen voor mannen maar voornamelijk wel.

Verzend kosten: € 4,95
Verzend tijd: binnen een dag


Nog een laatste tip, op deze site staan allemaal webshops verdeeld in catogorieen, dus als je nog niet genoeg hebt gezien zou ik zeker ook hier een kijkje gaan nemen..

Als laatst wil ik nog even zeggen dat ik maar bij enkele shops ervaring heb met bestellen in klantenservice. 

Veel plezier!