zaterdag 12 november 2011

Week Black, Black Nails



Ik had graag donderdag mijn nagels willen lakken, aangezien ik dan twee dagen gelakte nagels kon hebben, helaas is het er niet van gekomen, maar toch wilde ik jullie mijn black nails laten zien..
v,l,n,r. 
Miss hellen quick drying 83, Golden rose holografic color 119, Hema longlasting 141, 
Essence colour&go 44 modern romance, OPI black shatter, China glaze 629 black diamond,
essence matt top coat, OPI let me entertain you.

Een van mijn favoriete nail looks is, alle nagels in een kleur en dan de ringvinger in de zelfde kleur met  een assent kleur. Zoals de eerste nagel op de wheel.       - Als eerst heb ik de nagel de roze kleur gegeven, wanneer deze helemaal droog is (echt helemaal) kan je met een stukje tape deze afplakken en de zwarte kleur er op lakken. - De tweede is de China glaze 629 black diamond, met een matt top coat van essence.
Hier zie je de black diamond zonder top coat. Deze is super mooi zwart met een subtiel glittertje. Daarna nog een van mijn favoriete.. Ik hou echt van creackel nails. Zo rock, grof, authentiek en lekker tegendraads. Hier heb ik ook gelijk laten zien dat wanneer je de nagellak heel dun op smeert je een heel fijn gebroken art krijgt en wanneer je het heel dik doet, wordt de look ook erg grof. Dit verschilt echt met wat ik wil. Ik  vind het hele fijne vaak het mooist, doet me denken aan oude meubelstukken, terwijl dat grove juist weer heel rock is..


De laatste twee lakjes zijn de Miss hellen quick drying 83 en Golden rose holografic color 119. De eerste is echt op en uitgedroogd kwam ik na het tweede laagje achter, dus deze licht nu in de prullenmand. Die van golden rose is super mooi, iets meer tegen het grijzen aan dan zwart maar een heel lekker lakje.

Wel jammer dat ik geen nagellak kan dragen op me werk, want zou zou ik nu nog de combinatie van China glaze 629 black diamond, Essence colour&go 44 modern romance, op de ringvinger met daarover heen de OPI black shatter..
 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...