woensdag 23 november 2011

Week Blue, individual



Een kleine inspiratie look. Het individu springt uit de blauwe massa. Er uit spring, op vallen of juist op gaan in de massa? Ik zelf wil elke dag weer anders zijn. Natuurlijk wil ik graag een individu zijn, maar op sommige momenten ben ik blij dat ik niet zo op hoef te vallen..
wat maakt jou uniek?
Vandaag koos ik om mijn ogen op te laten vallen met deze super simpele blauwe look.
Blauw bij bruine ogen vind ik echt een super combo.
Gewoon doordat dit mijn ogen er echt door laten uitspringen.
Ik gebruikte natuurlijk mijn favo highlight onder de wenkbrauw,
de onderste kleur blauw op het bewegend ooglid,
mny blauw op het buitenste ooghoek en onder het oog..
De kleuren heb ik zacht in elkaar over laten lopen door middel van mijn blending kwast.
Met een zwart oogpotlood en mascara maakte ik deze ooglook helemaal af.
Ik vind het heerlijk om niet op te vallen. Ik ben echt iemand die eerst de kat uit de boom kijkt, bevalt het me dan meng ik me stilletjes maar scherp tussen de gesprekken. Bevalt het me niet zal ik bijna geen woord zeggen. Aan de andere kant hou ik er echt van iemand anders te zijn.. heel vaal doe ik dit in simpele dingen, me rooie schoenen, of fiets, een kleurrijke make-up look, zo veel mogelijk verschillende oorbellen in, must op dat soort dingen..
 
Wat maakt jou Uniek?