dinsdag 15 november 2011

Week Red, Geopend hart..



Het is dan wel niet helemaal meer maandag vandaag, maar toch wil ik deze een Moonday inspiration "titel" geven, omdat het een inspiratie is van dit gebroken hart, of eigen lijk een onthult, geopend hart. deze komt uit de inspiratie intro van afgelopen maandag.. 
Ik vond een kleur in m'n TCW palette dat perfect bij deze look zou gaan passen, een diep rode kleur naast de paars/rood/bruine kleur van Gosh en natuurlijk m'n favo highlight maakte ik deze look af met een rommelig zwart lijntje en mascara. 
Door m'n oog te omlijsten met zwart kan ik bijna elke kleur wel dragen. Hoe flets het er eerst uit ziet of helder en op het wordt door enkel de waterlijk zwart te maken. Het oogwit lijkt hierdoor ook witter en daardoor wat frisser/wakkerder.

Een hele korte post dit keer.. maar ik heb nog meer roods gevonden in mijn lade.. 

Draag jij wel eens rood achtige tinten?
 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...