zondag 20 november 2011

Week Red, Look Back



Een week vol rood.. waarin ik zeker nieuwe dingen heb gebruikt die ik anders nooit zo zou doen. Het maakt deze challenge super leuk.. en ik ben zeker benieuwd wat mij volgende week weer zou brengen.. maar eerst kijk ik terug naar een week vol nieuwe inspiratie.. een week van rood.

Omdat ik echt geen idee had waar ik moest beginnen begon ik deze week met veel inspiratie afbeeldingen.. Met de hoop dat ik hier wel verschillende looks zou kunnen maken.

Heel toevallig had ik van m'n schatje een super mooie rooie kleur lipstick gekregen!

En deze herfst/winter zie je super veel rode accessoires in de winkel liggen.. super leuk en echt mijn lievelingskleur voor zowel kleding, nu ook lipstick enz.. enz..

Dan volgde de inspiratie looks van de afbeeldingen die ik afgelopen maandag had laten zien..

Een hele inspiratie volle week en 
ik denk ook zeker dat ik vaker rode kleuren qua make-up ga dragen.
En jij?