maandag 14 november 2011

Week Red, Rimmel Red Fever


Vorige week werd ik verrast met deze lipstick, door m'n schatje! Ik had al een rood-achtige lipstick van Catrice, maar deze bleef helaas niet heel lang zitten, een wat duurder merk vind ik altijd zo lastig om te kopen, is het het geld waard? Ik ben echt een krent wat dat betreft, ik koop liever twee producten dan een.. M'n schatje had even bedacht dat ik deze dan misschien wel dan toch wel zou willen..

En dit is 'm dan! Een super mooie kleur Red Fever, vel maar dan ook vel rood! Het enige min puntje aan deze stick is in eerste opzicht de kleur van de stick. Als kleuradviseur kan ik er echt Niet tegen dat een rode lipstick in een roze stick zit..
De kleur is echt rood rood, dit is een foto zonder flits.
De kleur is na een uur of vier nog steeds zo rood is. Een nadeel is dat ik snel droge lippen krijg, waardoor ik of de stick snel op moet doen (niet verstandig snel en rood..) of wat ik nu doe een beetje vaseline er op deppen. Nog een nadeel is dat ik veel aan mijn gezicht zit met me vingers, een haar dat kriebelt bijvoorbeeld. de kleur is niet kiss proof kwam ik achter toen ik mijn rode vingers zag..

Ik ben super blij me deze verrassing super mooi kleurtje, blijf lang zitten, alleen moet ik er even aan wennen dat ik dus niet aan me lippen moet komen..
 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...