zondag 20 november 2011

Weer Red, Flower


Ik hou van rode bloemen, een andere kleur vind ik helemaal niets (op witte orchidee na dan). Vooral de kleur van deze bloem vind ik super, vandaar dat ik een look maakte met inspiratie van deze bloem.

Ik gebruikte mijn lipstick om een mooie rode glans kleur te krijgen,
hiervoor heb ik natuurlijk wel een oogschaduw basis onder gebruikt
en als je de kleur alleen op het bewegend ooglid doet,
blijft deze prima de hele middag zitten. 
Ik heb verder een bruine kleur in de arcadeboog gedaan,
om wat meer diepte te geven aan deze look, 
ik vind het mooi om naast de gans een matte kleur te gebruiken. 
Ook heb ik weer eens een wing gemaakt met een liquid liner,
maakt de look wel mooi strak en toch ook sierlijk
 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...