donderdag 22 december 2011

From2.. natural smook

Een van de makkelijkste dingen in een drukke tijd van het jaar. 's Ochtends een super simpele look kunnen maken, om die 's avonds een beetje bij te werken voor als je door moet naar een feest..
Ideaal lijkt mij voor de komende feest dagen. Zeker nu het gewoon in het weekend valt (en je net als ik mag werken en daarna een diner hebt)
Om te beginnen daarom een hele simpele natuurlijke look, die heel snel te maken is. Na de basis heb ik een zacht roze kleur over het bewegend ooglid aan gebracht, hierna heb ik een iets donkere kleur in het buitenste ooghoek gedaan. Deze heb ik laten vervagen met een fluffy kwast over de arcadeboog en als laatste een highlight en mascara.

Een simpel kleurloze of nude lip glossje op en je bent klaar voor de dag lijkt mij zo.
Dan in een paar hele korte stappen kan je deze look "upgraden" naar een chic avond look.

Ik heb een lijntje onder het oog en op het buitenste ooghoek aangebracht. Deze zwarte kleur is iets te heftig misschien, maar deze kan je wat te vervagen met een bruin of blauw. Deze kleur blend ik dan nog in het buitenste ooghoek en arcadeboog, hierdoor krijg je een beetje smokey effect. 
Met een beetje zwarte oogschaduw op een fluffy kwast heb ik nog wat meer diepte gecreƫerd in het buitenste ooghoek en arcadeboog.
Als het nodig is zou je de licht roze kleur nog eens kunnen aanbrengen en om het nog mooier in elkaar te laten overlopen kan je de de donkere kleur van vanochtend nog tussen het zwart en de highlight kunnen blenden in de arcadeboog.

Nu zou je nog kunnen kiezen om de lippen mooi glanzend nude te houden of juist voor een mooie warme rode kleur lipstick te kiezen..

Ik denk dat ik zelf voor dat laatste ga.