maandag 19 december 2011

Dagelijkse producten

Een up-date van mijn dagelijkse basis producten. Ik ben er niet zo van om m'n gezicht zo zonder make-up te fotograferen. Maar om het helemaal compleet te maken zal het wel moeten, vind ik.


Mijn gezicht zonder make-up dus. Mijn huid is momenteel erg van slag en m'n voorhoofd zit erg onder de stress bultjes, dit zijn geen puistjes maar echt bultjes.. Ik maak me veelste druk van alles wat ik nog zou moeten doen.. vandaar.

Rondom mijn neus en mond is mijn huid altijd wat roder. naja een heel charmante foto, dus gouw verder naar de eerste stappen.

Ik heb hier al een creme op, omdat mijn huid vrij droog is deze tijd van het jaar.
Met een foundation breng ik een dun laagje aan over mijn hele gezicht, dit maakt het egaal van kleur. Rond om mijn neus en ogen breng ik vaak een extra laagje aan zodat deze ook mooi egaal van kleur zijn. 
Hierna breng ik een compact poeder aan om het allemaal wat minder glanzend te maken en dit zorgt er voor dat alles de hele dag netjes blijft zitten.
Dan is het tijd voor wat blush en bronzer. Ik breng een bronzer aan onder het jukbeen, een blush er op en een highlight er boven. dit alles geeft vorm aan mijn gezicht en een natuurlijk gezond kleurtje.




Ik gebruik;
Catrice photo finish in de lichtste kleur, compact powder, multi blush, wenkbrauw kit en een oogschaduw basis, deze is van essence.
 Na dit alles ga ik verder met mijn oogschaduw, waar ik altijd eerst een basis voor aan breng, na mijn oog make-uo teken ik mijn wenkbrauwen bij. Hierna breng ik mijn haar in model en als laatste gebruik ik nog een lip product.