dinsdag 27 december 2011

Giveaway!

Gewoon omdat het kan.. wilde ik een kleine mini giveaway doen.. Ik geef drie mooie producten van catrice weg, waar je een complete look mee zou kunnen maken. 

Klassieke, nude looks, met een subtiel glansje, perfect voor overdag, naar school, het werk, of een door-de-weekse zondagmiddag..


In het mini giveaway pakketje zit:


Ultimat Nail Laquer, 200, From Dusk To Dawn

Als eerst een heel mooi bruine nagellak, zonder glitter met glans. Dit is een van mijn favoriete kleuren, die ik veel draag, maar ook overal bij draag. Het is een beetje een grijs bruine kleur. Op deze foto zonder flits zie je dat het wat grijzer is, de eerste foto weer wat bruin.






All rond mascara, extra volume lenght & crul, 010 Blackest Black

Ik vind dit een van de betere mascara's, voor mij zijn deze borstels met gewoon haartjes (dus zonder die gekke vromen en siliconen ed) ideaal. De mascara maakt je wimpers voller, laat ze krullen en zwarter dan zwart. Ik heb deze super veel gebruikt (jij krijgt een nieuwe uiteraard ;)) en deze mascara doet gewoon zijn werk. 




Absolute eye color, 080 Help! I Am Standed

Twee hele mooie kleuren ideaale combinatie. Een mat bruine kleur en een glanzende champagne kleur. Een matte oogschaduw vind ik prachtig in de arcadeboog, het geeft een mooi natuurlijk effect. Dit in combinatie met een mooie glanzende bijna naturel kleur, maken de looks, simpel clasiek, naturel.. gewoon mooi! 






(foto zonder flits)

Een mooi setje zo bij elkaar lijkt mij. 












Wat moet je doen?
❥ Een reactie achter laten (laat ook weten wat je hebt gedaan om mee te doen)
 En mij volgen op google friend connect.

Extra entries?
❥ Mij volgen op bloglovin' en het artikel liken (+1)
❥ twitter het volende of iets soortgelijks, (+1) (zet wel je twitter naam bij de reacties hieronder neer)
"@alllovebeauty Ik doe mee aan de winactie op www.alllovebeauty.blogspot.com" 

De actie loopt tot 10 januari


Ik kies de winnaar via een loting, hoe meer entries je hebt hoe meer winkans.. 
De winnaar krijgt via de mail bericht (dus zorg voor een geldige e-mail adres)

Heel veel succes!
liefs xx