vrijdag 2 december 2011

I love winter, Classic diner party

Er komen heel veel etentjes aan.. voor mij aanstaande zondag de eerste, naja echt een etentje kan ik het niet noemen aangezien wij pakjes avond gaan vieren.. maar classic en verzorgt er uit zien kan altijd toch!?
Ik gebruikte voor mijn look het Rimmel palette. 
Een hele mooie zacht palette met warme tinten.
Ik kijk niet vrolijk nee.. zo moeilijk om foto's van jezelf te maken zonder een nep lach er op, dus dan maar gewoon neutraal.. Ik heb m'n haar stijl gemaakt voor deze look, een warme blush opgedaan en een hele zachte natuurlijke glans op de lippen aangebracht, om deze look zo natuurlijk mogelijk te maken.
onder het oog breng ik de donkerste kleur aan van het palette, om mijn ogen mooi te benadrukken, door de wenkbrauwen nog wat in te vullen met een poeder en een mooie glanzende highlight er onder te doen geeft ik extra definitie en zijn mijn gezichtsuitdrukkingen erg duidelijk.
Het bloemen print van het shirt en een kante hemt er onder maakt het voor mij helemaal af. Deze komt geloof ik van de coolcat vandaan.. Een heerlijk simpele clasieke look, voor een gezellig avondje uit eten..