zondag 4 december 2011

I love winter, Gala Glamour


Natuurlijk komen de eerste gala feesten er weer aan, mijn kleine broertje (13) gaat netjes in pak, super schattig om te zien met z'n skate schoenen er onder :)

Helaas geen gala's meer voor mij, maar wat vond ik het heerlijk om te tutten met m'n vriendinnetjes. Nagels lakken, haren mooi op steken door m'n nicht die kapper is en op laten maken door m'n mams die visagisten is super gezellig en helemaal klaar om in gala jurk te dansen op feest muziek.

Nu dus een mooie naturel look met een zachte roze glans er aan..



Ik heb een creme kleur in het binnenste ooghoek zitten, die ik zachtjes laat overlopen in een mooie roze-achtige glans kleur. Op het buitenste ooghoek en in de arcadeboog heb ik een matte bruin paarse kleur gebruikt, door goed te blenden krijg je een mooie overgang in kleuren.

De highlight heb ik mat gehouden omdat ik dit het mooist vind op dit moment. Zeker in combinatie met de glimmende kleuren op het bewegend ooglid.
Onder het oog heb ik ook de bruine kleur aangebracht en verder eyeliner op de waterlijn, mascara en klaar zijn de ogen
Het haar heb ik naar een kant gekamd en daar in cirkels vast gezet, een mooi zacht oud roze bloem er in en klaar. Heel snel, maar super chick. Ik heb een zacht roze blush gebruikt en een lichte glanzende lipstick, deze is ook roze.