woensdag 28 december 2011

I love winter, Happy new year evening


Voor de kerst had ik niet zo veel glitters in mijn looks.. Maar voor oud en nieuw wilde ik toch graag iets met glitters doen! Ik zie dat ik totaal vergeten ben mijn fallout weg te halen.. Een reminder dus. Gelukkig was dit een oefen look zodat het met het feest niet mis kan gaan!






Als eerst breng ik een laag oogschaduw basis aan over het hele ooglid en onder het oog. Hierna heb ik met een nude kleur het hele oog bedekt, hierdoor kunnen de andere kleuren strakjes mooi in elkaar overlopen.










Toen ben ik begonnen met een de glitter cream aan te brengen, ik doe dit met een kwastje, want anders zitten mijn hele vingers onder de glitter en straks op allerlei plekken in m'n gezicht waar ik het niet wil. Ik gebruik hiervoor wel een synthetisch kwastje na mijn idee heb je dan minder fallout. 

Hierna heb ik een bruine kleur in de arcadeboog aan gebracht.






Onder het oog heb ik een zwarte oogschaduw gedaan, maar deze heb ik uitgevraagd in de arcadeboog, door de combinatie bruin zwart creƫer je weer eens een ander soort smokey eye's.














Na dit alles heb ik nog eens de nude kleur onder de wenkbrauw aangebracht en de glitter creme, want deze waren door het blenden wat vervaagt.








In het binnenste ooghoek heb ik de nude kleur nog eens gebruikt om de ogen echt te openen. Ik vind het mooi om deze Look though my eye's af te maken met een zwarte lijn op de waterlijn zowel onder als boven.
Ik heb de creme glitter oogschaduw van de hema, verder een bruine kleur van catrice en een zwarte van essence.

Ik vind glitter oogschaduw al heel snel "goedkoop" over komen, misschien niet helemaal mijn ding meer, maar in deze look vind ik het vrij goed gelukt en zelfs mooi niet over de top glamour!