maandag 26 december 2011

I love winter, Ice cold purple

Nu het winter is word het tijd voor een cold ice look.. Paars wordt het voor vandaag. Een hele koele look met een mooie paarse tinten en een ijskoude licht glanzende witte kleur.

Ik ben begonnen met een witte kleur aan te brengen in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw.

Hierna een een hele lichte paars over het bewegend ooglid. Het is een glanzende kleur, niet echt een glitter maar meer een glans.
Op de waterlijn zit een zwarte eyeliner, m'n wenkbrauwen zijn bij getekend en ik heb uiteraard mascara op.
Met twee kleuren paars heb ik de arcadeboog gekleurd. Een hele felle kleur die je voornamelijk ziet en een wat warme kleur in het buitenste hoekje om wat meer diepte en een mooie overgang te krijgen.

Ik heb een grijze eyeliner gebruikt en daar een hele korte wing aan gemaakt. Toen deze liquid liner nog nat was heb ik met de paarse kleur die op de arcadeboog zit over deze liner heen gegaan zodat deze een beetje blend in de rest van de oogschaduw..

Prima kleuren voor de winter vind je ook niet?