woensdag 7 december 2011

I love winter, Matt Gloss



Ik zocht naar een mooie oogschaduw die wat rozig was maar dan zonder al die glitters.. een mooie matte kleur dus.. Tot ik bedacht dat ik een blush heb in precies de kleur die ik zocht! Hiermee heb ik dus deze look gemaakt. En toen viel er nog een kwartje, dat mijn lievelings lipgloss deze look helemaal af zou maken. Een perfecte combie dus voor mij.

Ik gebruikte dus de blush kleur op het bewegend ooglid, een mooie bruine kleur over het binnenste ooghoek, arcadeboog en onder het oog voor meer diepte en als laatste een highlight. 



 Ik vind het wel super mooi dat alle kleuren mat zijn, is toch weer wat anders dan al die shimmer van tegenwoordig.. 

Ik gebruik verder alleen nog een oogpotlood op de waterlijn, mascara en m'n wenkbrauwen zijn bij getekend.


Op de appeltjes van m'n wangen zit de blush nog eens.
Net onder m'n jukbeenderen zit een wat donkerde blush 
dit om wat meer vorm te geven aan mijn gezicht.
En de lipgloss maakt deze look helemaal af