maandag 12 december 2011

LOTD, Kate's red lips

Ik kreeg een hele leuke verrassing bij de post.. Een envelop, met een brief, dat ik gewonnen had via de Facebook actie Test 1 van de 1000 Kate Moss lipstick.. (Link) Dus deze ga ik testen, maar wilde het natuurlijk wel graag al laten zien!


Een prachtige diep rood rode kleur is het, betere omschrijving is er niet.. deze is rood!
en hij ruikt een beetje naar vanille, heel bijzonder. Een review komt dus nog, omdat ik wel even wil testen hoelong lasting deze is..
NIEUW Kate Moss Lasting Finish Lipstick
En ik maakte er uiteraard een look bij..
Het mooist bij een rode lip kleur vind ik toch wel een wing eyeliner als combo.
Ik maakte deze met het I love rock liquid liner van essence
en verder heb ik een oogschaduw quatro van rimmel gebruikt.
Nog nooit iets gewonnen, maar denk altijd,
wie niet waagt..