dinsdag 13 december 2011

LOTD, smokey green

Afgelopen zondag heb ik m'n haren weer geverfd, ik was hier zo aan toe. Ik hou echt van veranderingen met m'n haren en verven is een van de makelijkste veranderingen. Ik koos voor een warm bruin rode kleur. Ik hoopte, dat de licht oranje plukken die ik nog had vel rood zouden worden, maar deze zijn mooi mee gekleurd met het haar..


Naast een nieuwe haarkleur is het dan extra leuk om weer nieuwe dingen te proberen met make-up, want met deze donkere kleur wordt mijn huid wat bleker, wat ik erg mooi vind.. zeker in combinatie met deze look of the day..



Ik gebruikte hier voor de kleuren van essence die ik in een shopblog liet zien,
hier maakte ik een mooi groene smokey eye mee.
M'n haar blijft altijd heerlijk eigenwijs z'n eigen kant op staan, zo als die prachtige krul in m'n pony die altijd, maar dan ook altijd, de andere kant op krult dan ik graag zou willen..
Op het bewegend ooglid zit essence 36, knock-out 
in het buitenste ooghoek essence 33, its my party,
over de arcadeboog, essence 47, earl gray en 140 The capitan of the Black pearl
en onder het oog de zelfde kleur.
Als laatste nog een matte highlight, catrice, bring me frosted cake.

De groen oogschaduw maken mijn ogen mooi bruin,
de haarkleur mijn huid heel chick bleek (vind ik)
een zachte blush laat je huid stralen en er "gezond" uitzien
en de donker warme lip kleur in een zelfde tint als mijn haren,
maakt deze look helemaal af.