zaterdag 31 december 2011

EOTD, Old day, New night


Afgelopen week had ik al een glitter look voor new years eve laten zien. Veel glitters en weinig kleur voor mij doe, vandaag zocht ik naar een mooie balans..




Ik gebruikte geen zwart dit keer maar wel de mooie bruin tint, groen en een glanzende nude tint  deze keer. Over het bewegend ooglid heb ik voor de buitenste helft de groene kleur en de binnenste helft een glanzende wit tint gedaan.

Onder het oog zit een bruine lijntje en onder de wenkbrauw ook deze highlight kleur die ook over het bewegend ooglid zit.








De bruine kleur heb ik over de arcadeboog gedaan tot de helft, wil je meer smokey of donkerder kan je deze wat verder naar de neusbrug doen of wat zwart toevoegen. Ik kies voor deze look de eerste optie. Ook omdat opblijven voor het vuurwerk voor mij vrij zwaar is en vermoeiend. Als ik een donkere look zou kiezen zie ik er al snel vermoeider uit, nu wil dat juist niet natuurlijk. Dus hierdoor heb ik ervoor gekozen de binnenste helft van het oog zo licht mogelijk te houden.





Over het groen heb ik nog een klein beetje glitter aangebracht, van een creme witte kleur. Als je knippert schitterd het van de glitters, maar door de groene kleur er onder krijg je een heel ander effect. Op de foto's is het lastig goed te laten zien, maar als je het zelf zou proberen begrijp je wel wat ik bedoel.

Een mooie subtiele look, voor mij ideaal voor vanavond!