zondag 25 december 2011

Mijn kerst outfits..





Ik kan niet kiezen.. maar gelukkig heb ik drie dinertjes dit weekend.. Druk maar gezellig. Als eerst draag ik deze jurk die tot halve wegen het bovenbeen valt. een mooie zilver bruine jurk. Deze heeft een klein maar vrij grof detail van een bloemen patroon in een leer/su├Ęde-achtige stof.
Voor deze outfit ga ik voor een mix and match van metalen. Zilver en versleten goud tinten. Een combinatie van groen met gouden oorbellen, gouden armband. Een zilveren ketting met een groenen steen, zilveren ringen met zwarte stenen en nog twee zilveren armbanden.

Ik vind het wel een mooie combinatie met deze jurk die zilver en bruin is.. Warm en kouden tinten met elkaar combineren. Ik zou deze ooglook erbij dragen. Ik denk dat deze oogschaduw erg mooi bij de sieraden passen. A smokey Fairytale
=================================================



Een tweede look is met dit shirt, er zitten zilveren bloemen en steentjes op. Ik de taile zit deze strak, maar het valt losjes over de schouders. Ik zou hier een zwarte broek bij dragen en hakken, eventueel zou ik er een wit jasje overheen doen.


Hier zou ik een beetje kleur aan willen toevoegen met mijn accessoires. Ik kies hier voor rode hangers, met twee roden stenen, een rode ring met verschillende soorten vormen sten er in en een hele subtiele ketting waar een paar roden stenen aan zitten, een hartje en een plus teken. Ik zou deze ooglook er bij dragen. LOTD, cranberry Mooi simpel en een goede combinatie met de accessoires lijkt mij.


=================================================

Deze jurk had ik voor mijn verjaardag besteld afgelopen zomer.. helaas kwam deze na anderhalve maand pas aan.. Maar nu het kerst is draag ik heb gewoon nu toch?

Het is een zijde-achtige jurk met grote bloemen er op. Aan de onderkant word de jurk steeds donkerder. Ik denk dat hieronder een grijze of zwarte panty gaat.. de schoenen weet ik nog niet..




Ik ga goud-kleurige sieraden hierbij dragen en een paarse nagellak denk ik. Anders word het wel heel erg groen. Een houten armband maakt het wat grover. Ik heb voor een kleine ketting met sleutels gekozen, vlinder oorbellen en een vlinder klip voor in mijn haren.

De klip heeft heel veel details, steentjes boven op, maar de onderkant een spiegeltje, heel veel krullende details.





Ik draag bij deze outfit A daylight smokey look, mooi subtiel, omdat er al zo veel op de jurk gebeurd.






Fijne kerst allemaal