maandag 7 november 2011

Monday, Sweet cranberry


Bij de kruitvat vond ik deze geurkaars, 
die vanaf nu staat te branden in onze woonkamer, 
Voor deze look heb ik een warm paarse kleur,
met daarnaast warme goud tinten gebruikt.
Deze hele zachte look, vind ik perfect bij dit weer passen.
Om half vier was ik thuis en de lampen moeten al weer aan, 
we hebben een huis waar wel daglicht komt, maar geen zonlicht.
Ideaal zomers want dan is het heerlijk cool binnen, 
maar nu is het wel sneller donkerder in huis..
Daarom staan de kaarsjes al heel vroeg aan bij mij! heerlijk vind ik dat.
Romantisch, gezellig, warm en het voelt als thuis.
Voor deze look deed ik de mooie kleur 
waar de flitser precies op gemikt heeft in de arcadeboog, 
de goudkleur links onder zit onder de wenkbrauw 
en op het bewegend ooglid ook. 
Ik gebruikte voor deze look;
essence, I Love Rock eye pencil,
Catrice, lashes to kill,
eyebrow set
Catrice, 4 color palette 10 The season‘s must have
Hema blush